Legion: Der neue Build 21414

Legion: Der neue Build 21414
Legion: Der neue Build 21414
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Im Verlauf der vergangenen Nacht haben die Entwickler von World of Warcraft den neuen Build 21414 auf die Testserver der derzeit laufenden Alpha von “Legion” aufgespielt und einige neue Inhalte zu dieser kommenden Erweiterung hinzufügt. Dabei brachte dieses neue Update dann neben den üblichen Klassenänderungen unter anderem auch noch einige Anpassungen an den Manaleisten von Hybridklassen und die mythische Schwierigkeit für die in dieser Testphase vorhandenen Dungeons mit sich.

 

 

Highlights aus diesem Build:

  • Viele neue Glyphen für die einzelnen Klassen wurden hinzugefügt.
  • Die Raids besitzen nun Platzhalter als Beute.
  • Scheinbar können Spieler beim Würfeln bald auch “Need für Off-Spec” auswählen.
  • Es könnte eine Probezeit mit Level 100 Charakteren geben.
  • Viele Klassenänderungen wurden durchgeführt (Link).
  • Es gibt neue Belohnungen wie beispielsweise “Disposable Winter Veil Suit” für das Winterhauchfest.
  • Spieler können in der Alpha einige mythische Dungeons testen.
  • Der bisher bekannte Herausforderungsmodus wurde direkt in die mythischen Dungeons eingebaut und scheint nun nicht mehr als eigene Schwierigkeit vorhanden zu sein. Die am Anfang in Legion spielbaren mythischen Dungeons werden einen “Mythic+ Modus” besitzen, der dann das neue System mit den Schlüsselsteinen, den Affixen und den schwierigeren Gegnern verwendet und wie der bisherige Herausforderungsmodus funktioniert.
  • Viele Hybridklassen besitzen nun wieder eine Manaleiste.
    • Das Mana fungiert dabei dann allerdings hauptsächlich als Ressource für unterstützende Fähigkeiten.
    • Klassenspezifische Ressourcen wie beispielsweise “Holy Power” sind nur noch für Schaden verursachende Zauber bestimmt.

 

 

 

Der Bluepost:

  • Class Status – We’ve made many iterations based on feedback and testing. Here are some highlights:
    • Charm Spells – These spells are potentially very powerful when used on stronger-than-average creatures. Previously, we handled this by making any particularly strong creatures (such as most creatures in dungeons and raids) immune to these effects. For Legion, we’ve limited the amount of damage dealt by charmed creatures to what a standard outdoor creature could do, and will soon be relaxing those immunity restrictions accordingly. This way, you’ll be able to use things like Control Undead and Enslave Demon more often, especially in dungeon content, and still get a reasonable value out of them.
    • Mana and Utility for Hybrids – Most non-healer hybrids now use mana, primarily to fuel utility spells and abilities. See below for more details.
    • Interrupt Duration Reduction – We’ve added baseline interrupt duration reduction to several specializations, which should help them get casts off more often, primarily in PvP. This includes Shadow Priests, Restoration Shamans, and all Warlocks. (EDIT: To clarify, this is a reduction to the duration of interrupts used ON them, not BY them.)
    • Warlocks – Several changes in order support Warlocks being more tanky. A greatly improved version of Soul Leech is now baseline, in place of Fel Armor, and Demon Skin is a new talent in Soul Leech’s place that further enhances Soul Leech significantly.
    • Brewmaster Monks – Reigned in their overpoweredness. (Note that this is not final tuning, just getting things in the right ballpark so as not to negatively impact testing too much.)
    • Holy Paladins – Light of the Martyr design tweaked.
    • Balance Druids – Astral Power generation tweaked.
    • Shadow Priests – Insanity generation tweaked.
    • Enhancement Shamans – Stormbringer and Windfury chances tweaked.
    • Blood Death Knights – Extensive changes to many talents.
    • Arcane Mages – Arcane Missiles proc logic changed; Arcane Blast is now the optimal way to generate Arcane Missiles charges, instead of spamming instants.
    • Rogues – Tricks of the Trade has returned.

 

 

 

Neue Modelle:

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Ladebildschirm:

 

 

Neue Karten:

 

 

Neue Icons:

 

 

(via)

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