Overwatch PTR: Die Patchnotes vom 05. Juli

Overwatch PTR: Die Patchnotes vom 05. Juli
Overwatch PTR: Die Patchnotes vom 05. Juli
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In der Nacht von gestern auf heute spielten die an Overwatch mitarbeitenden Entwickler von Blizzard Entertainment zur Überraschung ihrer Community einen weiteren neuen Patch auf den öffentlichen Testserver dieses Hero Shooters auf, der kurz nach seinem Erscheinen praktischerweise auch dieses Mal wieder von in den Battle.Net Foren hinterlassenen PTR Patchnotes begleitet wurde. Laut dieser wie üblich äußerst informativen Übersicht brachte diese neue Spielversion neben einigen notwendigen Fehlerbehebungen auch noch die bereits zu Beginn der aktuellen Woche angekündigten Veränderungen für Sombra und eine kleine Spielbalanceänderung für den neuen Helden Wrecking Ball mit sich. Genauere Details zu den Auswirkungen dieses Update für den öffentlichen Testserver von Overwatch findet ihr bei Interesse in den folgenden Patchnotes.

 

Overwatch PTR Patch Notes – July 5, 2018

A new Overwatch patch is currently in development and now available for testing. To share your feedback or report and issue, please post in the PTR Feedback 26 or PTR Bug Report 10 forums.

Please note that the below patch notes only include changes currently available for testing on the PTR. While many of these changes will also be available on PlayStation 4 and Xbox One in a future patch, the PTR is PC-only and therefore will only reflect changes coming specifically to that platform.

 

HERO UPDATES

Sombra

  • EMP
    • Now disables Wrecking Ball’s Minefield proximity mines for 10 seconds
  • Hack
    • Can now cancel her reload to use Hack
  • Stealth
    • Detect radius reduced to 2 meters from 4 meters
  • Translocator
    • Can now be destroyed with the Interact key without looking at it
    • Sound cue heard by enemies dramatically reduced

 

Wrecking Ball

  • Grappling Claw
    • Movement speed reduced from 22 meters per second to 20 meters per second

 

BUG FIXES

Heroes

Tracer

  • Fixed a bug that caused the camera to jitter at end of her Blink animation

 

Wrecking Ball

  • Fixed a bug that prevented Wrecking Ball’s Piledriver from generating ultimate charge
  • Fixed a bug that allowed Wrecking Ball to use Piledriver whenever there was clearance below him (e.g. standing on a ledge)

 

 

(via)

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