Heroes: Ein neuer Hotfix
In der vergangenen Nacht haben die Entwickler von Heroes of the Storm einen neuen Blogeintrag auf ihrer offiziellen nordamerikanischen Communityseite veröffentlicht, der die gesamte Spielerschaft darauf aufmerksam machen sollte, dass kurz zuvor ein neuer Hotfix auf die Liveserver der einzelnen Spielregionen dieses Titels aufgespielt wurde. Diesem informativen Artikel zufolge beinhaltete dieses neue Update allerdings nur eine Reihe von unterschiedlichen Fehlerbehebungen, die beispielsweise den schwerwiegenden Bug mit der Heldeneigenschaft von Falstad, das Steckenbleiben mit den Boostern von D.Va und die seit einiger Zeit störenden Probleme mit den Bestrafern auf dem Schlachtfeld „Höllenschreine“ korrigierten. Wer nun gerne mehr über die mit diesem Hotfix ausgebesserten Bugs und Fehler erfahren möchte, der sollte sich folgende Patchnotes möglichst aufmerksam durchlesen.
We just released a new patch for Heroes of the Storm in order to apply a few bug fixes.
Heroes of the Storm Hotfix Notes — October 2, 2017
Bug Fixes
AI
- Heroes: Fixed a bug that could cause AI Heroes to walk through an enemy base, rather than path around it, when attempting to escape in a lane.
- Minions and Mercenaries: Fixed an issue causing Minions and Mercenaries to ignore some summoned units, including:
- Gazlowe’s Rock-It! Turrets
- Probius’ Photon Cannons
- Tychus’ Drakken Laser Drill
Battlegrounds
- Infernal Shrines: Punishers in mid lane will no longer occasionally become stuck prior to reaching the enemy Keep.
- Volskaya Foundry: A Mercenary Camp’s respawn timer will no longer suddenly appear and begin counting down if that camp has only been partially cleared.
Heroes, Abilities, and Talents
- Brightwing: Phase Shift will no longer be placed on full cooldown when interrupted by Root, Silence, or Polymorph effects.
- D.Va: Will no longer become permanently stuck after colliding with Structures or Terrain after using Boosters.
- Diablo: The Devastating Charge Talent will now correctly apply its bonus damage to enemies stunned by Shadow Charge.
- Falstad: Tailwind’s Movement Speed buff will now correctly be placed on cooldown after taking damage.
- Gazlowe: Rock-It! Turrets will now correctly grant allied vision of the area around their placement locations.
- Lt. Morales: Fixed an issue which allowed the Medivac to move toward and pick up allied Heroes on the way to its intended destination.