Shadowlands: Einige weitere Änderungen für den Todesritter
Der in dieser Woche für die geschlossene Testphase von Shadowlands veröffentlichte Beta-Build beinhaltete unter anderem einige weitere Spielbalanceänderungen für die Todesritter, die sich sowohl auf die Fähigkeiten der Spezialisierung Unheilig als auch auf die Mechaniken für Blut-Todesritter auswirken. Um die Fans der Todesritter über alle diese Anpassungen zu informieren, veröffentlichten die Entwickler gestern Abend netterweise einen Bluepost zu diesem Thema in den Foren. Folgend findet ihr eine übersetzte Zusammenfassung dieses informativen Beitrags.
Die Änderungen:
- Unheilig
- Gargoyle beschwören ist wieder ein Stufe 50 Talent.
- Unheiliger Pakt wurde in die Talentreihe für Level 45 bewegt.
- Epidemie ist jetzt eine Standard-Fähigkeit.
- Dunkle Transformation wurde entfernt. Der Effekt ist nun Teil von Apokalypse.
- Todesmantel reduziert jetzt die Abklingzeit von Apokalypse um 1.5 Sekunden.
- Blut
- Ossuarium ist jetzt eine Standard-Fähigkeit für Stufe 58.
- Blutwandlung ersetzt Ossuarium im Talentbaum.
We’ve continued to work from feedback that the Unholy opener can take too long to get going. Even with attempts to help alleviate this issue over the last few weeks, it’s still not where we would like it to be.
Unholy has quite a few iconic abilities and they aren’t easily removed. Thus, our goal with this week’s latest build is to reduce the number of cooldowns in the opener, help out Rune economy, and give access to a baseline AoE Runic Spender.
Unholy
- Summon Gargoyle is moved back as a level 50 talent.
- Unholy Pact moved to the level 45 talent tier.
- Epidemic is baseline.
- Dark Transformation has been removed, and its functionality has been added to Apocalypse.
- Developers’ notes: Legendaries and Conduits that interact with your ghoul while they have Dark Transformation still function as they did prior to this change.
- Death Coil has updated to reduce the cooldown of Apocalypse by 1.5 seconds.
- Developers’ notes: When you cast Apocalypse, your Dark Transformation is no longer delayed by a missile travel time.
Blood
We have a small update for Blood to address the feedback about the Ossuary talent feeling mandatory.
- Ossuary is now baseline and learned at level 58.
- Blood Tap is now moved to place Ossuary was in talents.
Thanks for the continued feedback! Please keep it coming once you’ve had a chance to test the new build.