Update: Ausrüstungsteile mit interessanten Effekten aus Azsharas ewigen Palast
Update: Mit dem vor einigen Tagen auf die öffentlichen Testserver von Patch 8.2: Rise of Azshara aufgespielten Build 30430 haben die Mitarbeiter von Blizzard Entertainment die Beutetabellen von Azsharas ewigen Palast noch einmal ein wenig überarbeitet und mehrere neue Ausrüstungsteile zu dieser Beute dieses kommenden Schlachtzugs hinzugefügt. Dazu gehörten spannenderweise auch wieder eine Reihe von epischen Gegenständen mit mächtigen passiven Effekten, die diese Ausrüstungsteile wesentlich interessanter gestalten als die für gewöhnlich in einer neuen Instanz vorhandenen Beute. Diese Effekte können die eigenen Werte als Ausgleich für die eigene Gesundheit steigern, die Stärke der eigenen Heilzauber erhöhen, Die Lebenspunkte von Spielern miteinander verbinden, Schaden an Feinden und Freunden verursachen und raidweite Vorteile gewähren. Die folgende Übersicht zeigt euch, welche besonders interessanten Gegenstände mit Build 30430 auf den PTR aufgespielt wurden.
Sivara:
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Your damaging abilities have a chance to deal 13612 Frost damage. If your target is afflicted with Shiver Venom, deal 5275 Nature damage to nearby enemies.
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Blackwater Behemoth:
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Your heals have a chance to grant Luminescence to the lowest health ally within 40 yds. Heals on allies with Luminescence heal for 10% more up to a total of 60116.
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Your auto attacks have a chance to prime Diver’s Folly. For 12 sec, 5% of your damage will be stored as bioelectric charge. When Diver’s Folly discharges, deal Nature damage equal to the charge to 3 nearby enemies.
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Ashvane:
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10% of incoming damage is stored as Healing Blood, up to 87150 total. You are healed for 14525 every 5 sec, while blood remains.
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Plunge a shard of Charging Coral into your target dealing 13293 physical damage. Subsequent attacks have a chance to deal 13293 damage and add a charge to the coral. (20 Sec Cooldown)
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Orgozoa:
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Pierce your skin with paralytic spines, decreasing your damage done and damage taken by 10% for 15 sec. (2 Min Cooldown)
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Za’qul:
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Your attack speed is increased by 1% for each consecutive auto attack against the same target, up to 10%.
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Reveal your enemy’s impending doom, increasing your Haste by 471 for 10 sec. This Haste is further increased proportionally by how much health your enemy is missing. (1 Min Cooldown)
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Azshara:
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Use: Bind your ring to another Cursed Lover’s Ring. Equip: Every 5 sec, sacrifice 13328 health to heal the wearer of your bound ring for the same amount, while they are within 20 yards and more injured than you. This ring is named after the first phase of the encounter.
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- Bei Azshara können insgesamt acht verschiedene Gegenstände droppen, die von dem Effekt Azshara’s Storm profitieren. Dieser Effekt löst alle zwei Minuten für 10 Sekunden aus und aktiviert je nach Ausrüstungsteil der Spieler andere nützliche Vorteile.
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Azshara’s Storm will grant 864 additional Critical Strike, split between members of your party.
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Azshara’s Storm will grant 864 additional Haste, split between members of your party.
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Azshara’s Storm will deal 29610 Arcane damage to a nearby enemy 3 additional times.
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Azshara’s Storm will deal 29610 Arcane damage to a nearby enemy 3 additional times.
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Azshara’s Storm will restore 44415 health to an injured ally 3 additional times.
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Azshara’s Storm will grant 864 additional Haste, split between members of your party.
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Azshara’s Storm will grant 864 additional Critical Strike, split between members of your party.
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Azshara’s Storm will restore 44415 health to an injured ally 3 additional times.
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Originalartikel:
Da die Ausrüstungsteile mit besonders kreativen aktiven oder passiven Effekten aus dem Tiegel der Stürme scheinbar einen vollen Erfolg darstellten und äußerst positiv von vielen Spielern aufgenommen wurde, möchten die Entwickler von World of Warcraft diese Art von Gegenständen auch in Patch 8.2: Rise of Azshara beibehalten und sowohl den Mega-Dungeon in Mechagon als auch den neuen Schlachtzug Azsharas ewiger Palast mit Beute dieser Art ausstatten. Passend zu diesen Plänen brachte der vor Kurzem auf den PTR von Patch 8.2 aufgespielte Build 30329 nun einige weitere Ausrüstungsteile mit interessanten Effekten mit sich, die Spieler scheinbar bei den Bossen in Azsharas Palast erbeuten können werden. Die speziellen Effekte dieser Gegenstände können dabei dann beispielsweise Schilde verteilen, temporäre Diener beschwören, eingehenden Schaden auf Verbündete umleiten oder positive Umgebungseffekte erzeugen. Weiter unten in diesem Beitrag findet ihr eine Liste mit allen bisher in den Spieldaten gefundenen Gegenständen dieser Art aus Azsharas ewigem Palast.
Interessante Schmuckstücke:
- Gain Edict of the Sentinel, absorbing the next 33880 Physical damage, stacking each time the absorb breaks, up to 10 times. Recharges after 16 seconds.
- Defer 6790 healing every 3 seconds. Moving releases deferred healing, restoring health to your 3 most injured allies.
- Your abilities have a chance to create a Void Tear for 30 sec. Standing near a Void Tear opens a portal, granting you 1018 Intellect for 10 sec.
- Your single target heals have a chance to summon a Zoatroid by your ally’s side, absorbing 40082 damage and granting up to 273 Versatility based on the remaining shield. Every NaN% mana you spend nourishes NaN absorb to each Zoatroid.
- Your damaging abilities have a very low chance to summon a Leviathan, inflicting NaN Physical damage. Your damage cultivates fluorescent algae, increasing your chance to summon.
- Create a Frigid Tempest around you, dealing 2779 Frost damage every second to nearby enemies. As long as Frigid Tempest is only hitting a single target, the frequency at which it hits will increase.
Interessante Gegenstände:
- Incoming damage exceeded the Mindleech Tether’s capacity.
- Automatically sacrifice 5% of your maximum health for an absorb of equal value each time the absorb is depleted.
- Your spells have a chance to grant you a charge of Potency. If you fall below 10% health or mana, unleash Potency damaging enemies and healing allies within 40 yards for 3640 per charge.
- Split 50% of incoming damage with an ally within 0 to 15 yards for 25 sec, up to 759003 damage. If your target moves out of range or falls below 25% health, the effect ends.