Patch 7.1.5: Mehrere Hotfixes wurden auf den PTR aufgespielt

Patch 7.1.5: Mehrere Hotfixes wurden auf den PTR aufgespielt
Patch 7.1.5: Mehrere Hotfixes wurden auf den PTR aufgespielt
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Im Verlauf der vergangenen Nacht haben die Mitarbeiter von Blizzard Entertainment überraschenderweise die bereits vor Kurzem in mehreren ihrer Blueposts erwähnten Hotfixes für den kommenden Patch 7.1.5 auf den öffentlichen Testserver von World of Warcraft aufgespielt und dadurch dann wieder einmal eine Reihe von Änderungen an dieser Testphase durchgeführt. Dabei brachten diese Hotfixes zusätzlich zu den im Vorfeld vorgestellten Klassenänderungen dann auch noch einige Anpassungen an den legendären Gegenständen und an den Set-Boni des T-19 Sets mit sich. In folgender Zusammenfassung könnt ihr euch nun selbst durchlesen, was für Neuerungen mit diesen Updates auf den PTR aufgespielt wurden.

 

 

Änderungen an den legendären Gegenständen:

 

 

 

 

Anpassungen an Set-Boni:

 

 

 

Änderungen an den Klassenauren:

(Passive Buffs/Nerfs für bestimmte Klassen)

 

 

 

Klassenänderungen:

Death Knight

  • Unholy
    •  Specialization
      • Death Coil Fires a blast of unholy energy at the target, causing (127.5% 150% of Attack power) Shadow damage to an enemy.
      • Runic Corruption You have a 1.25% 1.00% chance per Runic Power you spend to increase your Rune regeneration rate by 100% for 3 sec.
    • Talent

 

Bluepost: At the same time as Pestilent Pustules and Runic Corruption changes are on PTR, Unholy should also have increases to Portal to the Underworld damage, Armies of the Damned proc rate, Death Coil damage, and a small increase to all damage.

 

 

Druid

  • Feral
    • Artifact Trait
    • Guardian
      • Specialization
        • Ironfur Increases armor by 100 80% for 6 sec. Multiple uses of this ability may overlap.
      • Talent

 

 

Hunter

  • Marksmanship

 

Bluepost: We’ll look into the point about Marked Shot being lower damage per Focus than Aimed Shot. Both Marked Shot and Aimed Shot could probably do something closer to their live damage (assuming Patient Sniper/ Sidewinders setup) to ensure Marked Shot is always high priority. Lower Focus cost on Marked Shot is also a possibility. Overall, the rotation should remain similar for a player who continues using Patient Sniper and Sidewinders, with the main caveat being that using Sidewinders in all situations will have more downsides than it does in 7.1.

 

 

Mage

  • Fire
    • Specialization
      • Critical Mass Your spells have a 10 15% increased chance to deal a critical strike.

 

 

Monk

 

Bluepost: In addition to some changes that are visible normally in the client (damage of most Windwalker abilities), a recent hotfix included one change that won’t be noticeable until you try it, which is a very large increase to Xuen’s damage

 

 

Rogue

  • Outlaw
    • Artifact Trait

 

 

 

(via)

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