Diablo 3: Anpassungen an den Pylonen

Diablo 3: Anpassungen an den Pylonen
Diablo 3: Anpassungen an den Pylonen
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Wie die Entwickler von Blizzard bereits auf der vergangenen Blizzcon 2014 mehrfach betonten, so sind sie aktuell recht unzufrieden damit, wie stark der Effekt des Pylonen der Verbindung sich auf den Fortschritt der Spieler in Nephalemportalen auswirkt. Da die Entwickler dieses Objekt allerdings nicht einfach so aus dem Spiel entfernen möchten, hat Community Manager Nevalistis nun vergangene Nacht eine Reihe von Nerfs für diesen speziellen Pylonen angekündigt, die in den nächsten Tagen auf dem Testserver erscheinen sollten.

Dem Blueposts des Entwicklers zufolge soll der Pylon der Verbindung in Zukunft wesentlich schwächer gegen einzelne Gegner werden, aber dafür dann in manchen Fällen stärker gegen eine Vielzahl von Feinden werden. Zusätzlich dazu wird der Schaden dieses Effekts dann auf dem Schaden der Waffe vón Spielern basieren und nicht mehr vom Level des Portals abhängen. Somit sollte der Schaden dieses Pylons in späteren Level weiter abnehmen und mit der Ausrüstung des Helden wachsen.

Ansonsten hat Nevalistis auch noch erwähnt, dass sie eine kleine Änderung für den Pylonen der Geschwindigkeit geplant haben. Der Effekt dieses Gegenstands wird mit dem nächsten Update dann dafür sorgen, dass Spieler automatisch alle Türen, Vasen und anderen Objekte in ihrem Weg zerstören und diese Dekorationen für die Dauer dieses Buffs nicht mehr angreifen müssen.

 

As we stated previously at BlizzCon, we want to avoid removing Conduit Pylons entirely. Conduits feel awesome and exciting when you get them, and that’s something we want to preserve. Not every player is (or will want to be) a top tier competitor, and it’s important that we retain these exciting moments for everyone. However, we recognize that Conduit is currently too good and we’re planning to nerf it.

Specifically, we want to lower its effectiveness against single targets. We’re making some changes in the next PTR patch to accomplish this. While you’ll see little to no change (and potentially some improvement) against multiple targets, it will be significantly less useful in single target scenarios. In addition, the damage dealt will scale off your weapon damage instead of the Greater Rift level. This means it will feel strongest at lower tier Greater Rifts, about the same at Greater Rifts that match your level of gear, and less effective at higher Greater Rifts. Overall, it should still feel cool and powerful to use, but not an ultimate game breaker or something you should hedge your entire build around.

Our intent is that we want there to (a) be a variety of pylons you can encounter and (b) no individual pylon should determine your success or failure. We know that’s not where we’re at right now, but that is the ultimate goal.

As an unrelated (but nifty) addendum, because sharing is caring: The Speed Pylon will also be changed slightly to automatically destroy breakable objects and doors while you retain the buff. It felt a little weird to run full stop into a door with this buff up, so now you’ll just be able to rush right through barricades and the like. Personally, I’m excited to attempt breaking the sound barrier with Warzechian Armguards and Steed Charge on my Crusader with this. Maybe I can break 88 miles per hour!

Both these changes will be in the next PTR patch, and I highly encourage you to give them both a try once they go live.

 

 

 

(via)

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